În ultima vreme am trecut printr-atâtea experienţe neplăcute în magazine încât am decis că de acum încolo o să încerc, în măsura în care pot, să îmi fac cumpărăturile online. 

Acum vreo săptămână am fost în magazinul Pandora din Sun Plaza pentru un cadou pentru o prietenă mare iubitoare de bijuterii de la ei. Găsisem ce îşi dorea aşa că am cumpărat. V-am povestit pe Facebook exact cum a fost împachetat, în acea bucată de hârtie, deloc stilul celor de la Pandora. Fetelor, aţi fost minunate că v-aţi oferit să mă ajutaţi oferindu-mi cutii şi pungi. 🙂 Vă mulţumesc încă o dată şi aici. Într-un final m-au contactat şi cei de la Pandora şi m-au întrebat în ce alt magazin aş putea merge. Am stabilit că ar fi ok Bucureşti Mall, doamna de la telefon m-a asigurat că voi găsi acolo tot ce am nevoie şi că va suna să anunţe că o să vin. Am apreciat faptul că îşi citesc notificările şi că au vrut să mă ajute. M-am dus acolo special pentru asta. Doamna din magazin mi-a zis: “Nu ştiu cine v-a spus că avem cutii de charm-uri, nu avem”. Până la urmă mi-a oferit o cutie de brăţară, dar cu atitudine complet neprofesionistă pe care a remarcat-o şi prietenul meu, deci nu sunt eu nebună.

Sunt sigura ca toata lumea a auzit de PANDORA. Sunt bijuterii unde platesti si brandul, lucru care nu m-a deranjat. Pana…

Posted by Cris+ina on Sunday, 29 July 2018

Nu ştiu dacă mi se întâmplă doar mie, dar de fiecare dată când vreau doar să mă plimb printr-un magazin..lângă mine este mereu o angajată dornică să mă ajute şi care mă însoţeşte peste tot, iar dacă vreau să cumpăr ceva şi am nevoie de ajutor.. parcă toţi sunt în pauza de masă sau sunt ocupaţi cu alţi clienţi. Cel mai des mi se întâmplă în Sephora şi în Douglas. De asta prefer să fac cumpărături online, nu mă stresează nimeni şi în plus dacă am nevoie de informaţii suplimentare.. există Google. Apropo de Sephora.. şi vouă vi se întâmplă să se uite urât la voi casierii când mergeţi să vă ridicaţi cadoul la simpla vizită?

Un alt lucru care mă deranjează sunt vănzătorii neinformaţi care preferă să se contrazică cu tine chiar si când nu au dreptate. De foarte multe ori mi s-a întâmplat să ştiu mai multe informaţii despre un produs şi să trebuiască să vin cu “dovezi” pentru a fi crezută.

Am o poveste tristă şi cu Douglas. Primisem SMS cu o ofertă de 20% reducere. Dar domnişoarele din magazin nu ştiau de ea. Mi-au cerut telefonul pentru a citi SMS-ul, iar fata care l-a luat.. a plecat cu el în spate să se consulte cu altă colegă fară a mă întreba dacă e ok.. am rămas blocată. După câteva minute a venit în sfârşit cineva care a confirmat că e în regulă şi că pot primi reducerea..

Aproape toţi vânzătorii par frustraţi şi plictisiţi de viaţă. Sunt câţiva care depun eforturi să îţi facă întreaga experienţă a cumpărăturilor plăcută: este o domnişoară super drăguţă în Sun Plaza, în Sensiblu, la L’OCCITANE şi de fiecare dată când am vrut să îmi cumpăr ceva de la Sensai am cerut sfatul Narcisei din Douglas AFI Cotroceni, pentru că mereu mă ajută şi îmi dă sfaturi bune în materie de makeup şi skincare.

De magazinele de haine nu mai zic, oamenii nesimţiţi lasă haine la cabinele de probă, nimeni nu le strânge, nimeni nu aranjează produsele frumos în rafturi. Să nu mai zic de silfidele care se chinuie să intre într-un XS până îl rup.

Singurele lucruri pe care o să le cumpăr direct din magazine sunt alimentele, pe alea prefer să le văd înainte să le cumpăr (aici mă refer mai mult la carne, fructe şi legume).

Online mă pot abona la newslettere şi pot afla de promoţii..

Ok.. şi de unde cumpăr online?

  • Dacă am nevoie de electrocasnice şi de lucruri legate de tehnologie, aleg eMag, evoMag sau Vexio.
  • Dacă vreau să îmi cumpăr un produs de skincare sau un parfum, caut pe Mariounnaud (care sunt super darnici cu mostrele), sau pe aoro (unde preţurile sunt ok şi eu nu am avut probleme). Îmi mai cumpăr şi de pe feelunique, unde au foarte multe cadouri la cumpărături (dacă daţi click aici veţi avea 20% reducere la prima comandă)
  • Dacă vreau să îmi cumpăr haine o să caut pe Fashion Days sau pe Asos. Ambele magazine oferă retur gratuit. H&M, C&A, Pull & Bear sunt doar câteva din magazinele mele preferate care au şi magazin online.
  • Dacă îmi doresc nişte cărţi noi, voi cumpăra de pe libris.ro sau elefant.
  • Dacă am nevoie de medicamente voi alege Farmacia Tei.
  • În căutarea cadoului perfect mă uit pe site-urile de mai sus şi pe cărtureşti.ro

Voi cum preferaţi să vă faceţi cumpărăturile? Online sau offline?

hug

♥♥♥

Facebook: https://www.facebook.com/crisplusina

Instagram: http://instagram.com/crisplusina

Email: [email protected]

 

 

 

 

 

2 thoughts on “De ce prefer să îmi fac cumpărăturile online”

  1. Draga mea, eu am zis Aleluia cand si Carrefour a scos varianta online. Apropos, iti poti comanda mancare linistita la ei, legume, carne, oua etc. Acum ca a crescut asta mic, vrea el plimbat in magazine, dar daca nu era el, cred ca 90% ar fi online. Plus ca ne place Lidl si ei inca nu au online. Mie Marionnaud imi place cel din Dorobanti, la Douglas idem daca e Camelia sau Narcisa la Sensai, altfel nu ma agit. La Sephora m-a obosit ultima oara o BA cu dorinta ei de a-mi vinde Genifique Lancome, desi eu voiam altceva.

    1. Cand mai scap si eu de stocurile de creme adunate trebuie sa dam o fuga pana in Mariounnaud pe Dorobanti. Si eventual sa fie si reduceri.
      Lidl imi place si mie mult de tot.
      Unii BA sunt groaznici..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve − four =