Am tot auzit de site-ul AboutYou.ro de la prieteni și apropiați: magazin online cu produse “de firmă” la prețuri foarte bune. Inițial nu am fost tentată pentru că nu îmi place să investesc în haine scumpe sau de la firme de renume. Dar apoi au avut campania minune “hai să strângem 300k followeri pe Instagram și o să vă oferim 50% reducere la orice” și m-au făcut curioasă.

Am dat și eu follow ca tot românu’, am urmat și pașii pentru a putea beneficia de reducere dacă va fi cazul (creare cont + download aplicație mobilă).. și am așteptat. S-au strâns 300k. Oamenii s-au ținut de promisiune și au anunțat că vor da drumul campaniei marți, pe 28 iulie.

Pe 28 iulie am intrat în aplicația mobilă, mi-am ales câteva lucruri și până m-am fâțâit eu am rămas cu 3 surcele în coș (dar surcele de care aveam nevoie!) Doar că prețurile îmi apăreau nereduse. Am căutat cod de reducere, nu am găsit. Peste tot scria că prețurile sunt reduse în aplicație și că nu trebuie să faci nimic. Fiind o oră destul de târzie (1 noaptea) am zis să nu deranjez pe nimeni și să urmez toți pașii comenzii, poate poate, pe undeva, o să apară produsele reduse. Nu s-a întâmplat. Am încercat de o grămadă de ori, închis aplicația, redeschis aplicația, delogare, logare. Nimic. Am apăsat pe plasare comandă și.. nimic: produsele erau în continuare la preț intreg. M-am culcat și am zis că ziua următoare, cum mă trezesc.. o să îi sun. Am lăsat just in case și un mesaj cu problema mea pe Instagramul lor.

Pe 29 iulie am sunat la customer support. Mi-a răspuns un tip de treabă, s-a asigurat că nu am greșit eu nimic, mi s-a confirmat că a fost o eroare de sistem și soluția a fost următoarea: să aștept să vină coletul, poate ajunge totuși cu prețurile reduse. Dacă nu, să refuz pachetul de la curier și să stau liniștită..că o să primesc pe mail un cod de reducere de 50% cu care să îmi pot plasa o nouă comandă.

A trecut o săptămână, coletul nu a ajuns, voucherul nu a ajuns. Așa că am sunat din nou în call center. Tipul mi-a zis că nu are ce să facă, să deschid un tichet, să explic în mail ce s-a întâmplat și că se rezolvă. Să solicit o valabilitate mai mare a voucherului, să îmi activez notificările pentru produsele care mă interesează (pentru că nu mai erau în stoc, dar urmau să între la loc când cele pe care le returnam eu ajungeau înapoi) și să aștept. Totul va fi bine. Și așa, ca o paranteză: voucherul va funcționa doar pe produsele pentru care nu a mers prima oară, nimic altceva.

Am trimis mailul, am explicat ce s-a întâmplat. Am primit un răspuns un pic ciudat.. mi-au zis să le scriu iar când produsele ajung la ei, conform tracking number-ului de retur. Am făcut asta.

Acesta este răspunsul primit:

Vă mulțumim pentru detalii, ne ocupăm de cazul dvs în acest moment. Totuși, există posibilitatea ca dvs să fi comandat de pe browser-ul About You, și nu din aplicație, și de aceea nu vi s-a aplicat reducerea de 50%. În viitor, aș avea rugămintea să plasați comenzile din aplicație.

Stai un pic, am lămurit cu primul băiat de la customer support după 20 de minute de apel că a fost de la voi și acum îmi spui că POATE a fost vina mea? În fine.

Pot să vă spun că notificările de stoc la produse funcționează! Am început să primesc notificări că produsele dorite au intrat în stoc. Dar eu nu aveam voucherul. Așa că am mai dat un mail în care i-am mai întrebat o dată de voucher. Niciun răspuns.

Ușor ușor, din 3 surcele am rămas cu 1 în stoc. Lumea chiar cumpără de pe About You. Le-am dat iar mail să îi întreb, să le zic că produsele dispar din stoc. Niciun răspuns.

Sâmbătă, 8 august am primit 3 mailuri (automate zic eu), în care se menționa că produsele din comanda de pe 29 iulie nu mai sunt în stoc și deci nu le pot livra. No sh*t, Sherlock!

Nici până astăzi nu am primit un răspuns pe Instagram.

Poate o să vă întrebați de ce nu am renunțat după primul fail. Pentru că eram curioasă cum se comportă o companie care are lunar campanii de promovare cu diverse persoane pe Instagram cu un client care chiar plătește bani pentru produsele lor. Răspunsul îl vedeți mai sus.

Voi cum ați fi procedat în locul meu?

Later edit:

Mi-au scris asta:

Vă pot solicita un voucher, dar doar atunci când toate cele 3 articole sunt disponibile pe site.

Doar dacă se aliniază planetele, intră Mercur în retrograd și depozitul lor are cele 3 produse (lucru care s-a întâmplat deja o dată pentru că le-am returnat eu), doar atunci sunt demnă de voucher.

Update 17 august:

Mail primit:

Cu părere de rău, nu putem să oferim un voucher, dar este perioada campaniilor și dacă vă abonați la newsletter, veți găsi o mulțime de coduri de reducere.

8 thoughts on “Experiența mea cu About You”

    1. Datorita companiilor ca About You ajungem sa ni se para iesit din comun cand in urma unui serviciu prost suntem rasplatiti si greseala este corectata.

    1. Greșeli cu ghilimele… Sunt vânzători de haine contrafăcute cu comportament pe măsură. Un comerciant serios ar repara o greșală rapid. Aici totul e pentru bani, profitori!

  1. salutare…am ajuns pe site-ul tau din cauza ingrijorii pe care o am cu About YOU. Ca orice om, anul asta am zis sa comand si eu de pe site-ul in cauza si nu un articol vreo 3 pereche de adidasi, dar care din nefericire nu sau potrivit la marine. astazi se fac 14 zile si inca nu am primit confirmarea din partea acestora de receptionare a returului si trb asta ma ingrijoreaza si mai mult vazand ca este probleme nu comuna, foaaaarte comuna in majoritatea tarilor unde activeaza acesta companie…sunt aproape blocati 1500 lei.
    cei de la customer Service ma pun sa sun din nou la ei daca nu primesc confirmarea pana in ultima secunda a celor 14 zile ca sa-mi trimita nush ce declaratie pt inapoirerea banilor vezi doamne manual.
    nu credeam ca o sa patesc asa ceva tinand cont ca rupe pe reclame la TV
    cei de la Epantofi, Sizzer, Fashion Days ii bat la fundul gol in privinta livrarilor si returirilor.
    De EVITAT aceasta companie….mai bine ma imbrac cu haine de la IDM sau obor decat sa fiu si f*tut si cu banii luati.

    Seara frumoasa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *