Urmează să vă povestesc o experienţă recentă cu o reţea privată de sănătate, de la care sincer aveam nişte aşteptări, speram ca oamenii să fie mai capabili şi să fiu poate mai respectată.

Dar nu a fost aşa.

Beneficiez de un abonament  IMM Ultra la Regina Maria, oferit de compania pentru care lucrez. Acest abonament include muuuulte analize şi consultaţii. Am avut în luna decembrie ceva probleme de sănătate, iar medicul la care am fost atunci mi-a recomandat să fac şi o ecografie. Mi-a spus că recomandarea în sistem este valabilă timp de 3 luni. Nu era o urgenţă, aşa că am decis să sunt în call center să îmi fac programare. Timpul de aşteptare a fost ok, îmi pare rău că nu am reţinut numele domnişoarei/doamnei care mi-a răspuns. Mi-a verificat identitatea apoi m-a întrebat ce vreau, i-am zis, a verificat şi mi-a zis că recomandarea e valabilă o lună şi că practic a expirat. Am întrebat ce este de făcut în această situaţie (poate puteam lua legătura cu doamna doctor) şi mi s-a spus că singura variantă este să merg la o nouă consultaţie la doamna doctor şi să îmi fac o nouă recomandare în sistem (pentru ecografii aveţi nevoie de recomandarea unui medic din Regina Maria).

Am fost întrebată unde prefer să merg: în Pipera sau Lujerului. Am ales Pipera pentru că era mai aproape de locul de muncă şi urma să merg după serviciu. La Regina Maria primeşti un sms înainte cu o zi în care te informează că ai o programare. În acel sms este menţionată şi policlinica la care ai programare. Stupoare, dar în sms-ul meu scria că am programare în Cotroceni. Nu aveam cum să înţeleg greşit, iar între Pipera şi Cotroceni nu se merge pe jos, aşa că am decis că mai bine verific şi în call center. Am sunat, mi s-a spus că da, va trebui să merg în Cotroceni. Asta însemna să plec mai devreme de la serviciu, dar nu conta, o făceam pentru sănătatea mea.

Am ajuns în Cotroceni, am intrat în cabinetul doamnei doctor, i-am explicat de ce mă aflu acolo şi a rămas şi dânsa foarte contrariată. Şi-a cerut scuze pentru confuzie şi a încercat să adauge o nouă recomandare în sistem. Şoc şi groază, nu a mers, pentru că, ghiciţi ce, exista deja o recomandare în sistem! Aşadar m-am dus degeaba până acolo. Domnişoara/doamna din call center nu avea ce căuta acolo. Poate citeşte cineva de la Regina Maria articolul şi foloseşte înregistrarea convorbirii în scopuri nobile. 🙂

Ar fi fost ok să fie doar atât. Deşi îmi doream să scriu articolul acesta chiar de atunci, cumva îmi trecuse supărarea şi abandonasem ideea.

Am resunat în call center pentru o nouă programare pentru ecografie. De data aceasta nu au mai fost probleme, singura chestie era că locurile la doctori erau deja ocupate şi cu greu am găsit o oră şi o zi acceptabilă. Am prins un loc de la ora 11:00 în clinica Titu Maiorescu, cea de la Timpuri Noi. Era în timpul programului, dar din fericire am şefi super ok şi au înţeles. Oricum îmi doream să termin repede pentru că este destul de dificil să recuperezi atâtea ore.

Am ajuns la policlinică pe la ora 10:55, am fost la recepţie şi mi s-a zis la ce cabinet trebuie să aştept. M-am dus, m-am aşezat şi am aşteptat să mă cheme domnul doctor din clipă în clipă. S-a făcut şi 10, şi 20, iar la şi jumătate m-am dus la recepţie şi am întrebat ce se întâmplă. Deja venise şi persoana de după mine. Mi-au zis să mă intorc la cabinet, probabil domnului doctor i s-au decalat programările. Mă întorc şi iese domnul doctor, care se pare că nu era cu vreun pacient. Nu şi-a cerut scuze. Mă simţeam mai bine dacă făcea asta. Consultaţia a fost super ok, dar mi-a lăsat un gust amar toată lipsa de respect. Când am ieşit din cabinet am văzut că doamna ce urma după mine avea deja flăcări la nas.

Această jumătate de oră pierdută aiurea mi-a dat programul peste cap. Am ales să profit de abonamentul pe care îl am de la locul de muncă pentru că de fiecare dată când am fost la policlinicile de stat am stat la cozi interminabile chiar şi cu programare şi de absolut fiecare dată nu a mers sistemul minunat cu acele carduri de sănătate. Se pare că nu eşti tratat cum trebuie nici în clinicile private. Toată experienţa mi-a lăsat un gust amar.

Voi aţi avut experienţe neplăcute cu vreo policlinică din cele private?

hug

2 thoughts on “O experienţă nu tocmai plăcută cu o reţea privată de sănătate #SVP”

  1. Cu clinicile private nu am avut nici o problema in schimb laboratorul cu care colaboreaza unde se sta enorm de mult pentru a recolta putin sange.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × one =