Câteodată o pauză este bine venită.

Nu v-am mai povestit de multă vreme ce am mai făcut, asta pentru că am fost destul de ocupată cu munca şi nu s-a mai întâmplat nimic interesant în viaţa mea.

Săptâmâna trecută am decis totuşi că merit o pauză şi am fugit cu Ani până la Braşov.  Acolo mi-am petrecut prima parte a saptămânii.

Am fost cu trenul şi sincer îmi era dor să călătoresc aşa. Am mai fost o singură dată cu trenul anul acesta şi chiar este o experienţă plăcută. Luni ningea aşa frumos, era superbă priveliştea pe geam. Ne-am cazat la casa Wagner, chiar în piaţa Sfatului. Am avut o vedere spre piaţă din cameră şi am putut supraveghea cu atenţie decorarea bradului uriaş de acolo. Ne-am dorit de câteva ori să facem poze instagramabile de pe geam, dar de fiecare dată am fi prins şi un Dorel cu aparatura lui în cadru.

Casa Wagner este, după cum a spus şi Ani, un hotel muzeu. Toate detaliile sunt atent selecţionate. Camera m-a făcut să mă simt ca o prinţesă.

A fost o continuă relaxare, am băut ciocolată caldă şi ceai (ce surpriză), am mâncat chec cu dovleac, paste şi MBS!

Ce s-a întâmplat pentru prima dată.. nu am luat laptopul cu mine! M-am rupt complet de munca de la birou (nu chiar complet, mi-am verificat totuşi mail-urile să mă asigur că totul este în regulă, că nu a picat niciun server etc) şi culmea, nici nu prea a fost nevoie de mine. 🙂 Am noroc de o colegă de proiect care se descurcă şi singură.

Nu puteam să nu trecem şi pe la Marionnaud, unde am dat peste un magazin mic şi cochet. Fetele de acolo ne-au răspuns la toate întrebările, ne-au prezentat promoţiile, produsele noi etc. Ne-am răsfăţat, am încercat o multitudine de parfumuri şi nu am plecat cu mâna goală.  Mai multe detalii o să vedeţi mai jos. Sincer, încep să recomand tot mai mult magazinele Marionnaud (şi magazinul lor online), pentru că au o multitudine de promoţii (au avut şi Black Friday pe bune!) şi au aproape toate brandurile mele preferate.

Ne-a plăcut foarte mult la Tipografia, loc recomandat de Silviu, unde am fost chiar de 2 ori în cele 3 zile cât am stat acolo. Am băut un Matcha Latte destul de bun, iar bruschetele lor au fost delicioase! Peste drum este un magazin de ceaiuri pe care vi-l recomand, se numeşte CTS, iar domnul de acolo este super simpatic şi ne-a povestit o grămadă de lucruri despre  modul corect de preparare şi savurare a unui ceai.

Am vizitat şi Biserica Neagră (este 10 lei intrarea) şi am aflat cu tristeţe că, din păcate, ea nu este în niciun fel sponsorizată de Ministerul Culturii. Era parcă mai frig ca afară, iar doamna din interiorul Bisericii (care avea grijă ca lucrurile să se desfăşoare în condiţii bune şi să se respecte regulile) era voluntar şi avea pe dânsa o geacă GROASĂ de ski pentru a face faţă temperaturilor. Păcat.

Am fost şi pe strada Sforii şi mi-am amintit cu drag de ultimul teambuilding din studenţie la care am participat ca membru al asociaţiei studenţilor. Logo-ul cu Braşov se vedea foarte frumos de acolo.

Ca tren am ales Astra Trans Carpatic, un tren privat foarte curat şi civilizat. Biletele se pot achiziţiona online sau direct din tren. Eu vi-l recomand.

Vă las în final clipul pe care l-am filmat cu Ani acolo, unde puteţi să vedeţi cât de frumos e Braşovul iarna, ce am făcut pe acolo, cum a fost cazarea şi multe altele.

Sfârşitul săptămânii l-am petrecut în Bucureşti, mai mult pe acasă, gândindu-mă deja următoarea vacanţă..

Ce alte destinaţii frumoase recomandaţi pentru o mini vacanţă de 3 zile la noi în ţară?