Sunt clientă Orange din anul 2005, cu același număr încă de atunci. Am avut și abonament o perioadă, dar am ales să mă întorc la PrePay pentru că mereu mi s-au părut mai bune ofertele.

Plus că Millidge şi Doig sunt cele mai drăguțe mascote.

Acum aproximativ 3 luni am tot văzut reclame cu abonamentul online Yoxo, tot de la Orange. M-am documentat, l-am făcut și eu și acum revin la voi cu feedback, așa cum am promis și pe Instagram.

Pe scurt, care e treaba cu Abonamentul Yoxo?

  • este un abonament 100% digital, mobil, toate “operațiunile” se fac din aplicația mobilă
  • nu există limite contractuale, perioada contractuală fiind de 30 de zile, poți închide abonamentul când vreți voi
  • primiți banii înapoi pe fiecare GB neconsumat
  • aveți minute și sms-uri naționale nelimitat
  • puteți vedea consumul rapid din aplicația mobilă
  • puteți achiziționa extraoptiuni daca aveți nevoie (de exemplu Roaming)


Ce condiții trebuie să îndepliniți?

  • să aveți un telefon cu Android sau iOS
  • să aveți peste 18 ani
  • să fiți cetățean român
  • să fiți client Orange sau să vă doriți un număr nou, YOXO
    dacă sunteți client Orange, să nu aveți contracte active (sub perioada contractuală) la ei, facturi neplatite sau telefoane luate în rate la ei (abonamentele de tip Love sau Family nu sunt eligibile pentru a fi trecute pe abonament Yoxo)
  • dacă nu sunteți client Orange trebuie să vă portați înainte numărul în rețeaua Orange


Cât costă?

Chiar daca perioada contractuală a unui abonament Yoxo este de 30 zile, chiar și după 8 ianuarie veți beneficia de același preț micșorat, cu care v-ați făcut abonamentul.

Ce pași trebuie să faceți pentru a deveni client YOXO:

  • descărcați aplicația
  • creați un cont (vă logați cu credențialele Orange)
  • alegeți un abonament
  • alegeți numărul pentru care vreți să faceți abonamentul
  • alegeți de când vreți să înceapă abonamentul (pentru numerele PrePay)
  • adăugați un card de plăți

Menționez un lucru pentru că am mai întâlnit persoane sceptice în legătură cu un subiect. Va trebui la un moment dat să puneți o poză cu buletinul vostru. Trebuie să fiți confortabili cu asta. Până la urmă este vorba de un abonament. Este normal să vă ceară datele personale.

Asta pe scurt, căci orice alte informații le găsiți pe site. Au o secțiune foarte faină de întrebări frecvente.

Și acum părerea mea:

Eu mi-am ales varianta de 100 GB pentru că deși nu a mai fost cazul cu pandemia asta, mie îmi place mult să călătoresc și cei aproape 4 GB în Roaming SEE mi-ar fi de mare folos. Am ales din start varianta asta pentru a-mi putea pastra prețul abonamentului la oferta curentă și în lunile ce urmează.

În curând mi se va emite cea de-a doua factură. După prima lună, având în vedere că petrec mult timp acasă și am Wifi, am consumat în jur de 3GB. După regularizarea de GB neconsumați am plătit 14.75 lei, în condițiile în care pe Prepay alegeam mereu opțiunea de 5 euro care ajungea undeva la 30 de lei/lună. Eu zic că merită din plin.

Mamei i-am făcut abonamentul de 20GB și este foarte mulțumită și ea. Avea abonamentul cel mai mic posibil de la Orange și dădea în jur de 35 lei pe lună. Prima ei factură a fost de 15 lei.

Ce mi-a plăcut la YOXO este și serviciul clienți. I-am bombardat cu întrebări pe Facebook, mi-au răspuns la toate curiozitățile avute. De exemplu, tata era îngrijorat că își vă pierde vechimea în Orange, el fiind un client foarte vechi. Ei m-au asigurat că păstrează vechimea utilizatorilor în rețeaua Orange. Astfel, dacă va decide la un moment dat să treacă înapoi pe alt serviciu Orange, vor fi înregistrați toți anii în care a fost alături de companie. Dar din păcate tata are încă un contract activ la Orange și va trebui să mai aștepte un pic.

Îi puteți contacta și din aplicația mobilă, unde la fel au fost foarte rapizi și de treabă. Am observat că îmi lipsește funcția de “apel în așteptare” și ei mi-au activat-o la puțin timp după ce le-am scris, într-o zi de sâmbătă.

Per total, nu am simțit că s-a schimbat ceva (viteza la net este la fel de bună, semnalul este la fel că întotdeauna). Doar plătesc mai puțin. 

Faceți și voi un calcul câți GB de net folosiți într-o lună și cât vă costă abonamentul pe care îl aveți în prezent și o să vă dați singuri seama dacă merită sau nu.

hug

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *